Saturday, January 29, 2011

CONTENGAN JIWA AKU

aku rasa bagai berabad aku tidak menyentuh berus lukisan ,memalit warna tanpa diganggu sesiapa
ah...h
rindu benar rasanya

(diam)

(mengeluh)

ya memang aku rindu benar,menghabis kan masa aku seharian menghadap kanvas,ataupun kertas melepaskan apa yang aku rasa kala itu.


sekarang ini,kanvas2 tersadai sepi di lantai ruang kotak di bilik aku.langsung tak aku jengah barang sekali,terlalu sibuk dengan kerja.sampai aku terlupa yang kanvas2,berus2 dan warna2 itu yang pernah membuat aku tenang bila di datangi masalah hidup.


(diam)


(termenung memandang sepi kanvas2 itu)

arghhh...tak boleh jadi.pagi ahad ini akan aku habiskan waktu dengan melukis.


antara contengan jiwa aku
joker ini aku lukis sebabkan aku memang minat dengan karekter joker tu ,bagi aku ia sesuatu yang gothic




aku memang suka kan pop art.sejak sekolah lagi aku terlalu minat dengan andy warhol.makanya kebanyakkan lukisan aku ada infuence dari pelukis itu sendiri




flamico dancer




wolverine




















memandangkan aku membaca novel twilight maka tak sah kalau aku tak melukis cover novel itu sendiri








tribute to michael jackson




No comments:

Post a Comment