Saturday, January 29, 2011

MAKAN,MAKAN, DAN MAKAN LAGI




makan
dalam bulan ini aku rasa aku memang kuat makan
ntah apa yang merasuk aku aku pun tak tahu
pantang lepa sekejap..perut mula berkeroncong sayang
ada saja yang hendak dikunyah,ada saja yang diidamkan untuk isi selera perut badak aku ini
badan saja keding tapi perut nauzubillah....asyik nak makan saja


(capai pizza depan mata aku sekarang)

nah..baru aku cakap....mulut aku dah sibuk mengunyah
hahaha.
pelik betul dengan diri aku yang sekarang ni
dulu tak pernah macam ini.
aku rasa semenjak banyak sangat tekanan buat aku jadi macam ni
malas melayan otak aku berfikir..nah.aku sumbatkan saja mulut dengan makanan.

sepanjang bulan ini saja, aku rasa boleh dibilang dengan jari berapa kali aku jamah nasi
selebihnya semuanya western food yang aku asyik melantak.

tree steak house,sg.buloh

                                                      



tree steak house,sg.buloh

                                                    
steak dekat sg.buloh ni memang yang terbaik,gravy memang sedap.brown sos dengan black pepper sos memang superb.murah memang murah dan aku rasa bole beat TGI


ayoub,kota damansara
                                                                    
yang ni dekat seksyen 7 kota damansara,tempat makan ni tersorok sebab cafe ni di buat dalam rumah.aku suka pergi sini bukan sebab makanannya tapi sebab enviroment.Dalam rumah tu penuh dengan barang2 vintage/antik...memang awesome...serving memang western jangan harap ada local food.

dekorasi dalam cafe ni



vintage/antik





                                          



interior cafe




memang kreatif owner ni habis basikal pun dijadikan medium dekorasi nya




haha tengok ni smoker2 sekalian,mau tak cemburunya aku dengan bekas abu rokok
yang banyak design


memang santai abis dekat sini



aku yang nampak sangat tak sabar2 nak makan






haha sampai kan punching bag pun ada.sempat juga lah aku melepaskan geram.




yang ni makan dekat william corner ,kelana jaya



portion makanan ni memang besar...sampai kan belum makan lagi aku dah rasa kekenyangan.hah macam mana tu.

No comments:

Post a Comment