Saturday, January 1, 2011

KAWAN,BESTIES,BFF,AMICO APAPUN ENGKAU...TAPI TETAP PEMILIK YANG SAMA

"true friend who can be silent with us in the moment of despair or confusion
who can stay with us in an hour of grief and bereavement,who can tolerate not knowing
not healing,not curing, that is a friend who cares"

(menghembus nafas lega)

(senyum)






aku puas sebab aku punya kawan yang sebegitu.
yang sentiasa berada dekat dengan aku tak kira susah ataupun senang
engkau sentiasa ada waktu aku pernah jatuh,bangun dan juga merangkak dalam hidup aku ni

puas ketawa bersama aku
berlagu menangis bersama aku
berkongsi makan tak kira maggie ataupun roti kala ujung bulan
malahan sanggup berkongsi duit semata mata dek kerna mau menghisap rokok



(senyum lagi)

aku bangga punya kawan baik seperti kamu yan..
there no distant of place or lapse of time can lessen our friendship who are throughout persuaded of each other worth babe!!!no doubt about it..

engkau bukan kawan di masa senggang aku

i'm so lucky to have a good friend like you,it;s one of the highest delights of my life
love you my friend xoxo

2 comments:

  1. sori i follow u back lambat.. hehe.. baru ada masa nak jenjalan blog..

    komen entri -----> fren adalah pelengkap idup.. susah sng bersama... :)

    ReplyDelete
  2. nica x per babe...i pun....dh nk bersarang blog ni...x de masa sgt.btl tu fren pelengkap idup seseorg

    ReplyDelete